Négy emberből három életét meg lehetne menteni...

Szerző: Szimpatika
...néhány egyszerű vizsgálattal. Stábunk egy különleges filmforgatáson járt.
A Médiaunió Alapítvány, immáron egy évtizede megvalósuló társadalmi célú kampányaival olyan releváns problémákra hívja fel a lakosság figyelmét, melyek esetében elengedhetetlen az érdemi szemléletváltozás! A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma (Schmidt Mária, Csányi Sándor, Novák Péter, Rudolf Péter és Somody Imre) által meghozott döntés értelmében az idei téma: a szervezett egészségügyi szűrésen való részvételre való felhívás.

A tavalyi sikeres “Nem nehéz!” környezetvédelmi kampány után, 2017-ben is súlyos kérdésekkel szembesít a felvilágosító üzenet. Az idei kampány hátterében ugyanis az a megdöbbentő adat áll, hogy a vezető halálok közül 4 emberből 3 olyan betegségben hal meg, amely szűréssel megelőzhető lett volna. Kulcsfontosságú tehát a lakosság hozzáállásának megváltoztatása. Ahogy Rudolf Péter színművész is fogalmazott: Az autódat elviszed szervizbe, mert tudod, hogy ha megőrzöd épségét, többet ér – magaddal szemben miért nem vagy ilyen igényes?

A Médiaunió Alapítvány tagjai, a felkért civilek, és más szervezetekből érkező szakértők, orvosok, egészségügyi dolgozók, kutatók, s nem utolsó sorban a Richter Gedeon Nyrt., mint szakmai partner összefogásával június 5.-én országos méretű, többlépcsős médiakampány indul.

A 2017-es társadalmi célú reklámfilm koncepciója a Springer & Jacoby reklámügynökség kreatív ötlete, amit Spáh Dávid – több, korábbi kampányfilm rendezője – álmodott filmre. Nagyon jó érzés, ha valaki azt mondja az embernek, hogy nyugodjon meg, még nem tette magát teljesen tönkre! A film arról szól, hogy milyen hirtelen tud egy egyébként szűrhető betegség véget vetni mindennek… Mikor egy egész család roppan bele a veszteségbe.

Az ügynökség szövegírója Szántó Dénes szerint, a film komor hangulata ellentmondást nem tűrően szembesít a magunknak, környezetünknek tartozó felelősségünkkel.

A forgatásról a Szimpatika TV stábja sem hiányozhatott:



A kezdeményezésben résztvevők mindegyikéhez hasonlóan a Kultúrpart Csoport is pro bono vállalta a közreműködést, mint PR és kommunikációs ügynökség. Hamarosan debütál kampányszerverük, ahol a szűrés témakörében folyamatosan frissülő tartalmakat érhetnek el a sajtó képviselői és a felhasználók. E mellett elindítanak egy microsite-ot, mely a szűrések fontosságról és a vizsgálatokról nyújt információt. A honlap személyre szabott formában, a nem és a kor megadásával ad eligazítást a javasolt szűrővizsgálatokról.

Ez a cikk több mint egy éve került publikálásra.
A cikkben szereplő információk a megjelenéskor pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Olvasna még a témában?

A nyitólapról ajánljuk

Friss cikkeink

Hírlevél

Feliratkozom a Szimpatika hírlevelekre, ezzel elfogadom az Adatkezelési Tájékoztatóban olvasható feltételeket, és hozzájárulok, hogy a szimpatika.hu a megadott e-mail címemre hírlevelet küldjön, valamint saját és partnerei üzleti ajánlataival felkeressen.

Az űrlap kitöltése, az adatok megadása önkéntes.

A hírlevélküldő szolgáltatás nem támogatja a freemail.hu-s és citromail.hu-s címeket, ilyen címek megadása esetén hibák léphetnek fel!
Kérjük, használjon más e-mail szolgáltatót (pl: gmail.com)!